12 червня 2015 р.

12.06.2015 обговорення теми "25-річчя падіння Берлінської стіни"

12.06.2015 відбулося заняття в обласній науковій бібліотеці у відділі "Заочний абонемент бібліотеки Гете-Інституту" з лектором фонду Робета Боша Габріелем Волькефельдом. Темою данної зустрічи було обговорення питання 25-річчя падіння Берлінської стіни. Учасники нашого німецького клубу показали гарні знання даної теми та досить високий рівень володіння німецькою мовою. Дякуємо лектору за цікаве заняття та сподіваємося на наступну зустріч в дружній атмосфері в рамках літнього табору в Сумській гімназії №1.


















  Думки, враження учнів щодо цієї теми та зустрічі  : 

Olga sagte:      „ Unser heutiges Treffen war sehr interessant und unbedingt spannend!"
 Alona fande :    "Mir war angenehm hin zu sein.Ich erfuhre viele interessante Dinge über Berliner Mauer und deutsche Geschichte und ich bin ehrlich dankbar für die Möglichkeit mein Deutsch zu verbessern. "  
Meine Stellungnahme :     "Ich denke, dass der Mauerfall denkwürdiges Ereignis von millione Deutschen war, weil nach über 28 Jahren die Grenze zwischen West- und Ostdeutschland geöffnet wurde. Millionen Menschen haben Jahrzehntelang hinter Grenzen und Mauer eingeschlossen. Am Abend des 9.November 1989 war es endlich soweit. Nachdem viele Menschen gegen diese Mauer protestierten hatten, musste die Regierung der DDR die Berliner Mauer öffnen. An diesem Tag freuten sich tausende DDR-Bürger über dieses Ereignis, weil sie zum ersten Mal in ihrem Leben in den Westteil der Stadt kamen…."




Учасники зустрічі: Вчитель німецької мови та координатор проекту PASCH  Ольга Дашкіна   
Лектор фонду Робета Боша Габріель Волькефельд
Учні 6 (10) класів  Шкульова Катерина , Похваленна Ольга , Нєчвєєва Альона, Коваленко Ангеліна, Андрущенко Дарья, Глоба Ангеліна

Немає коментарів:

Дописати коментар